• 22 Haziran 2026, Pazartesi 13:14

Aydın’da ağaçtan düşen kişi yaşam mücadelesi veriyor

Aydın’ın Nazilli ilçesinde iğlek toplamak için ağaca çıkan 42 yaşındaki şahıs, dengesini kaybederek metrelerce yükseklikten düştü. Ağır yaralanan vatandaş, ilk müdahalenin ardından Aydın Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.

Olay, Nazilli’ye bağlı kırsal Bayındır Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 42 yaşındaki H.E., incir üretiminde kullanılan iğlekleri toplamak amacıyla ağacın tepesine çıktı. Bir süre sonra dengesini kaybeden H.E., metrelerce yükseklikten yere düştü. Çevrede bulunan vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan şahsa ilk müdahale olay yerinde yapıldı.

ŞEHİR HASTANESİ’NE SEVK EDİLDİ

Ambulansla hastaneye kaldırılan H.E., burada yapılan ilk tedavisinin ardından sağlık durumunun ciddiyeti nedeniyle Aydın Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.

Talihsiz olayla ilgili jandarma ekipleri tarafından inceleme başlatıldı. (ERDAL AYDIN)

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.