Köşk İYİ Parti İlçe Teşkilatı, Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenen Bayrak Mitingi’ne geniş katılım sağladı. İlçeden gece saatlerinde hareket eden kafile, 2 otobüs ve 3 özel araçla yaklaşık 150 kişilik bir grup halinde Başkent Ankara’ya ulaştı.
Köşk ilçe meydanında toplanan partililer, miting için gece yarısı yola çıkarken, yolculuk boyunca büyük bir coşku yaşandı. Katılımcıların ellerinde Türk bayraklarıyla mitinge katılması dikkat çekti.
İYİ Parti Köşk İlçe Başkanı Yaşar Baş, miting öncesi yaptığı açıklamada, “Köşk iyi olacak, Aydın iyi olacak, Türkiye iyi olacak” ifadelerini kullandı.
Tandoğan Meydanı’nda bugün saat 18.00’da gerçekleşecek miting öncesi Köşk kafilesi, yoğun katılımla milli birlik ve beraberlik buluşmasına destek verecek. (ERDAL AYDIN)























ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.