AyFm 100.5
Canlı Dinle
  • 1 Mayıs 2014, Perşembe 13:49

Didim Garden Of Sun Hotel sezona "Merhaba" dedi

Didim'de faaliyet gösteren 5 yıldızlı Garden Of Sun Hotel, 2014 sezonuna "Merhaba" dedi.

 (FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN)

Didim Altınkum'da 3'üncü koy mevkisinde hizmet veren Garden Of Sun Hotel, personeliyle bir araya gelerek, geleneksel sezon açılışı düzenledi. Otelin toplantı salonunda düzenlenen 2014 sezonu tanıtım ve tanışma toplantısına Garden Of Sun Hotel Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Karakış, Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyesi Ersin Karakış, Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi İlknur Helvacıoğlu, departman müdürleri ile personeller katıldı. Tanıtım ve tanışma toplantısında otel hakkında bilgiler verilerek, hizmet anlayışı, uygulamalar, önem verilen değerler ve planlar anlatıldı.

Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi İlknur Helvacıoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, Garden Of Sun Hotel'in Kurucusu Nurettin Karakış'ın 2004 yılında otelin temeline başladığını belirterek, 28 Nisan 2006 tarihinde Garden Of Sun Hotel'in resmi açılışını yaparak, kapılarını ilk misafirlerine araladığını söyledi. Büyük bir aile, iyi bir takım ve Didim'de bir marka olduklarını belirten İlknur Helvacıoğlu, kurumsal bir otel olmanın adımlarını atarak, misyonu, vizyonu ve kalite politikalarını belirlediklerini ve bu amaçla çalıştıklarını ifade etti. "Her misafir özeldir" hizmet anlayışıyla çalıştıklarını dile getiren Helvacıoğlu, Garden Of Sun Hotel olarak önem verdikleri konuların en başında eğitimin geldiğini, sürekli eğitim ve gelişimin Garden Of Sun Hotel'in olmazsa olmazı olduğunu kaydetti.

ALINAN BELGELER

Garden Of Sun Hotel'in kurallarını personellere anlatan Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi İlknur Helvacıoğlu, kalite yönetim sistemi kurulu, iş sağlığı ve iş güvenliği kurulu, çevre istihdam ve sosyal sorumluluk komitesi, disiplin kurulu, sosyal komite ile haccp kurulu hakkında bilgiler vererek, en önemli başarı anahtarının insan olduğunu ifade etti. Güvenilir mutfak seçildiklerini ve beyaz inci bayrağını almaya hak kazandıklarını sözlerine ekleyen Helvacıoğlu, "ISO 9001:2008 almayı bölgede ilk biz hedefledik. Çok çalıştık ve ilk biz başardık. ISO 9001:2008'den sonra ISO 10002:2005 misafir şikayet yönetim sistemi modülünü de belgelerimize dahil ettik. Yine bölgede bir ilki gerçekleştirerek, misafir şikayetine önem verdiğimizi ve bunu fırsata dönüştürdüğümüzü belgelendirdik" diye konuştu.

KARAKIŞ, PERSONELLERE TAVSİYELERDE BULUNDU

Garden Of Sun Hotel'in Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ersin Karakış da, yaptığı konuşmasında personellere tavsiye ve önerilerde bulundu. Bütün personellerin misafiri anlamaya çalışmasını isteyen Ersin Karakış, yapılan işin düzgün yapılabilmesinin, insanın kendisine ve çalıştığı yere olan saygısıyla doğru orantılı olduğunu belirtti.

2014 sezonunun hayırlı olmasını dileyen Garden Of Sun Hotel kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Karakış ise, herkesin işini sevmesini ve isteyerek, severek yapmasını diledi. Dürüstlük, çalışkanlık, saygı, sözünü tutmak, işini sahiplenmek ve şirket kurallarına uyumun Garden Of Sun Hotel'i ayakta tutan değerler olduğunu kaydeden Nurettin Karakış, bu değerlere sahip çıkan her bireyin, Garden Of Sun Hotel ailesinin bir parçası olduğunu dile getirdi. Çalışanın her zaman yanlarında olduklarını sözlerine ekleyen Of Sun Hotel kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Karakış, "Garden Of Sun Hotel, günümüzde fark yaratanın insan kaynağı olduğunu bilen ve önemin farkında olan bir kurumdur. Personellerimiz de bizim için özeldir" ifadelerine yer verdi.

Konuşmaların ardından tüm personellerin katılımıyla yemek yenildi. (EDİZ VERDİOĞLU)

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.