Takip Et

Aydınlı vatandaştan Togg’a garanti sitemi

Aydın’da yaklaşık 9 ay önce aldığı Togg marka aracın arızasının garanti kapsamına alınmadığını belirten Mehmet Emin Girgin, “Sırf milli bir araca satın alayım destek olayım düşüncesinde iken 8 bin kilometrelik araçtaki arızayı ‘garanti kapsamına girmiyor’ demeleri üzdü” dedi.

2023 yılı 20 Ağustos’ta Togg marka arabayı teslim aldığını ve bu zamana kadar da 8 bin kilometre yol yaptığını dile getiren Mehmet Emin Girgin, aracın fren sistemindeki arızanın kullanıcı hatası olduğu gerekçesiyle garanti kapsamına alınmadığını ifade etti.

Arızanın giderilmesi için Gemlik’te bulunan fabrikaya gittiğini dile getiren Girgin, “Yaklaşık 9 ay önce aldığım araç fren yapınca titreme yapıyor, sağa çekiyor. Bu nedenle Gemlik Fabrikadaki servise götürdük. Fren disklerinin değişmesi gerektiğini söylediler. Değişimden sonra ‘garanti kapsamına girmiyor’ denilerek ödeme yapmamız istendi. Neden? Deyince, ‘kullanım hatası, sıcakken tekerlere su tutmuş olabilirsiniz veya sert fren yaptınız’ gibi ifadelerde bulunuldu. Ben arabayı çok yıkayan kişi değilim, 90 veya 100 kilometreden yukarı çıkmam, böyle bir şey olur mu? 1984 yılından beri 5 adet sıfır araba aldım, kullandım ama başıma böyle bir işlem gelmedi. Ben sırf milli bir araca satın alayım, destek olayım düşüncesinde iken 8 bin kilometrelik araçtaki arızayı ‘garanti kapsamına girmiyor’ demeleri üzdü. Kendi ülkemizin ürettiği aracı güvenemeyecek miyiz? Çok üzgünüm araçlarda bazı parçalarda sıkıntı olduğunu kendileri de ifade etmelerine rağmen bu çeşit uygulamalarla kendi ürettiğimiz araçtan soğumaya başladım. Bu güne kadar kullandığım araçlarda böyle bir sorun olduysa da garanti kapsamında sorunu giderdiler. Ben buradan tüm araç sahiplerinin bilgisi olsun, yetkililer bu durumu müdahale etsinler istiyorum. Bu yaşadığımı sorunu da Togg Ceo’su ve ortaklarının dikkatine sunuyorum” ifadelerine yer verdi. (ERDAL AYDIN)

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.