Aydın'da sahipsiz hayvanlar için kritik toplantı!

Aydın Valisi Dr. Osman Varol, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı. Toplantıda hem vatandaşların güvenliği hem de hayvanların yaşam koşullarının iyileştirilmesine yönelik önemli kararlar ele alındı.

Aydın'da sahipsiz hayvanlar konusunda yürütülen çalışmalar yeni bir boyut kazanıyor. İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin başkanlığında Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen toplantıya katılan Aydın Valisi Dr. Osman Varol, kentte ve ülke genelinde sürdürülen uygulamaları değerlendirdi.

Toplantının ana gündem maddesini, 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar oluşturdu. Türkiye genelinde yürütülen faaliyetlerin masaya yatırıldığı toplantıda, mevcut uygulamaların etkinliği gözden geçirilirken yeni dönemde atılacak adımlar da kapsamlı şekilde ele alındı.

Aydın Valiliği Toplantı Salonu'ndan çevrim içi olarak toplantıya katılan Vali Dr. Osman Varol, ilgili kurumların yürüttüğü faaliyetlere ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Toplantının öne çıkan başlıklarından biri de vatandaşların can güvenliği oldu.  Sadece güvenlik odaklı değil, aynı zamanda hayvan refahını güçlendirecek uygulamalar da gündeme geldi. Sahipsiz hayvanların sağlık hizmetlerine erişimi, rehabilitasyon süreçleri ve yaşam koşullarının iyileştirilmesine yönelik çalışmaların hızlandırılması kararlaştırıldı. Öte yandan çalışmaların kordineli şekilde süreceği kaydedildi. (İREM DELİCE)

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.