AyFm 100.5
  • 18 Kasım 2015, Çarşamba 13:03

“Akvaryumdan Denize” söyleşilerinin 5.si gerçekleştirildi

Adnan Menderes Üniversitesi Nazilli Meslek Yüksekokulu öğrencileri, Öğretim Görevlisi Filiz Gülsevin Ersöz’ün koordinesinde beşincisi düzenlenen Akvaryumdan Denize Söyleşileri kapsamında Uğur Soğutma Makine Sanayi Ticaret A.Ş’de Marka ve Ürün Yöneticisi olan Hasan Tahsin Gürlek ile buluştu.

(FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN)

Nazilli Meslek Yüksekokulu öğrencileri, Akvaryumdan Denize Söyleşileri kapsamında Uğur Soğutma Marka ve Ürün Yöneticisi Hasan Tahsin Gürlek ile buluştu. 5’incisi gerçekleşen “Marka Yönetimi ve Pazarlama” konulu söyleşiye yoğun ilgi gösteren öğrenciler, marka tanımı, bir markayı diğerlerinden ayıran özellikler, markaların hikayeleri, pazarlama tanımı, pazarlama ve satışçı arasındaki fark, iki buçuk marka teorisi, müşterinin istek ve beklentileri, iletişim ve pazarlama saldırıları gibi konularda bilgilendi.

“PAZARLAMACI, SAVAŞ PİLOTUDUR”

Öğrencilerle etkileşim halinde temposu yüksek bir sunum geçekleştiren Hasan Tahsin Gürlek, çok sayıda ünlü markadan örnekler verdi. Şehirli bir insanın her gün ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu belirten Gürlek, marka konumlandırmalarını BMW, Volvo, Mercedes gibi dünya devlerinden örneklerle anlatırken, “Pasta dilimini büyütemiyorsan, pastanı büyüt ilkesi ürün çeşitlendirme konusunda pek çok markaya yön vermektedir. Pazarlama, hangi müşteriye, hangi kanaldan, ne zaman, nasıl mesaj göndereceğini yönetme işidir. Pazarlamacı ise bir savaş pilotudur” dedi.

Öğretim elemanlarının da katıldığı söyleşinin sonunda Filiz Gülsevin Ersöz, Hasan Tahsin Gürlek’e teşekkür belgesi verdi. (CEM ULUCAN)

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.