Gaziantep'te tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre, ... haberin devamı için tıklayın
- 26 Haziran 2026, Cuma 15:01

