• 24 Haziran 2026, Çarşamba 22:00

Seyir halindeki belediye otobüsü yandı

Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan belediye otobüsü, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesi ile söndürülürken, yanan araç kullanılamaz hale geldi. Olay, İnönü-Kütahya ... haberin devamı için tıklayın

ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEKİ BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ

ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEKİ BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ