Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan belediye otobüsü, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesi ile söndürülürken, yanan araç kullanılamaz hale geldi. Olay, İnönü-Kütahya ... haberin devamı için tıklayın
- 24 Haziran 2026, Çarşamba 22:00
ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEKİ BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ

