Ankara Keçiörengücü Teknik Direktörü Sedat Ağçay, Bodrum FK galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada, "Uzun süredir iyi oynuyorduk ama bunu sonuca yansıtamıyorduk. Bugün bunu yansıttık. Güzel bir 3 puan aldık. Artık bundan sonrası da gelir ... haberin devamı için tıklayın
- 20 Eylül 2025, Cumartesi 21:57


