Kütahya'da okul etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 114'e yükseldi. Öğrencilerden 113'ü taburcu edilirken, 1 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor. Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule ... haberin devamı için tıklayın
- 24 Haziran 2026, Çarşamba 09:05


