Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 71'e yükseldi. Öğrencilerden 48'i taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor. Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip ... haberin devamı için tıklayın
- 23 Haziran 2026, Salı 23:08



