Kuşadası Belediyesi tarafından İkinci Bahar Merkezi’nde düzenlenen 'Sağlıklı Olmak İçin Nasıl Beslenmeliyim?' konulu söyleşi, 60 yaş üstü vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan’ın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, ... haberin devamı için tıklayın
- 26 Haziran 2026, Cuma 09:28



