Köşk İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri 2025-2026 Eğitim Öğretim yılı başlarken öğrencilerin ve öğretmenlerin güvenilir gıdaya ulaşmalarını sağlamak amacıyla ilçedeki okullarda faaliyet gösteren kantinlerde gıda denetimleri gerçekleştirdi. Öğrencilere ... haberin devamı için tıklayın
- 3 Eylül 2025, Çarşamba 14:34



