Diyarbakır Valiliği, kent genelinde su alanlarına girişlerin yasaklandığını duyurdu. Diyarbakır Valiliğinden yapılan açıklamada, yaz aylarında hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla birlikte, il genelinde sulama kanalları, barajlar, göl ve göletler ... haberin devamı için tıklayın
- 25 Haziran 2026, Perşembe 07:33


