• 25 Haziran 2026, Perşembe 10:37

Aydınlı atlet, şampiyonadan madalyayla döndü

Eskişehir'de gerçekleştirilen Türkiye şampiyonasında mücadele eden Aydınlı atlet Sude Naz Bayar, 12.08 saniyelik performansıyla Türkiye ikincisi oldu. U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası Eskişehir'in ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Çok sayıda sporcunun ... haberin devamı için tıklayın