DSİ 21. Bölge Müdürü Birol Çınar, Nazilli ve çevresine uzun yıllar hizmet verecek içme suyu projesi kapsamında yapımı süren arıtma tesisinde incelemelerde bulundu. Projenin tamamlanmasıyla birlikte bölgeye yılda 10,73 milyon metreküp içme ... haberin devamı için tıklayın
- 24 Haziran 2026, Çarşamba 08:07

