• 24 Haziran 2026, Çarşamba 08:07

Nazilli, Kuyucak ve Buharkent'e yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu

DSİ 21. Bölge Müdürü Birol Çınar, Nazilli ve çevresine uzun yıllar hizmet verecek içme suyu projesi kapsamında yapımı süren arıtma tesisinde incelemelerde bulundu. Projenin tamamlanmasıyla birlikte bölgeye yılda 10,73 milyon metreküp içme ... haberin devamı için tıklayın