Takip Et

SON DAKİKA

Televizyon reklamcılığı, koltuğunu kaptırmıyor

3 Temmuz 2017, Pazartesi 19:39

     


Dünya genelinde yapılan tüm araştırmalarda erişim anlamında en etkili mecranın televizyon olduğu ortaya çıkarken, televizyon reklam harcamaları da büyük ivme kazandı.

Televizyon reklamlarının, her dönemde olduğu gibi yüzde 58 oranla pastadaki en güçlü mecra olduğunu belirten Union İstanbul Ajans Başkanı Mehmet Erkmen, TV'nin uzun yıllar tüm bütçedeki büyük payını koruyacağına inandığını belirtti. Artan rekabet ile kitle iletişim araçlarının etkin bir pazar aracı olarak kullanıldığını söyleyen Erkmen, televizyonun görsel ve işitsel bir kanal olması nedeniyle reklam mesajlarının en çok tercih edilen alanı oldu.

"EN GÜVENİLİR MECRA TELEVİZYON"

Union İstanbul Ajans Başkanı Erkmen, televizyon reklam iletilerinin kısa, öz ve kışkırtıcı olması nedeniyle etkinliğinin çok yüksek olduğunu söyledi. TV’nin güven sıralamasında en üstlerde olduğunu vurgulayan Erkmen, “Son 5 yılda mecra kullanımlarındaki değişime baktığımızda tek yükselen mecranın dijital olduğu görülse de TV de bütçedeki büyük payını korumaya devam ediyor, önümüzdeki yıllarda da korumaya devam edecek gibi görünüyor" dedi. Dünyada en çok televizyon izleyen ülkelerin başında Türkiye'nin geldiğini söyleyen Erkmen, "Toplumun çok büyük bir kısmının televizyon seyretme alışkanlığının devam etmesi, televizyonu en çok tercih edilen reklam yatırım aracı yapıyor. Ama dijital mecraların bu yıl yüzde 24 büyüme göstermesi de onu televizyonun en büyük rakibi yapıyor" diye konuştu. (HABER MERKEZİ)

BÖLGENİN EN BÜYÜK REZİDANS PROJESİ: GOLD TOWERS...     







 
Son Eklenen Haberler